Sunday 7 August 2011

EXAM EXAM EXAM ! ERRR -,- 


8/8/2011
-Start tarikh nyh dah mule exam -,- haihh .. dah lah aku nyh RAJIN nak bace buku ! dye leh lak buat exam-2 nyh . sabar jewlah ! aku dah kalau bab-2 nak bace buku mmg kureng ouh . tatao lah knape ? hmm,sampai bebuih mulut mak,ayah aku cakap soh bukak buku tapi aku,uat elex jew ! mcm tade pape . Sory ma,abah . orang bukan tak nak bukak buku.orang maleh ow,tatao lah orang kureng sikit nak membaca.pastuh last-2 minit nak mule uw baru lah terhegeh-hegeh nak bace -,- pastuh bile result mcm hape ! mule lah tak puas hati. Ish-2 teruk betol aku nyh ! YaAllah. . kau bantu lah hambaMu ini,bukakanlah pintu hati hambaMu ini supaya rajin belajar YaAllah. .berikanlah hambamu hidayah dan syafaatMu . Berikan lah kepandaian pada diriku ini YaAllah. . Aku bermohon padaMu  YaAllah. .Aminyarabbalalamin. .


P/S-Kau kabulkanlah doa hambaMu itu YaAllah. . 
       Dan , kepada-2 semua kawan-2 aku insyaAllah aku doakan korang
       buat yg terbaik  tok exam nyh . Doakan untuk aku sekali kay :')
       KBYE , Assalammualaikum. .