Saturday 6 August 2011

TARIKH BERMAKNA AWAK & SAYA :')


23/1/2011 & 16/3/2011
-Awak,awak ingat tarikh nyh ? 23 haribulan tuh ary jadi awak kan . huhu saya ingat lagy mase nyh saya meet awak dekat Mid Valley,tak salah nyh kali kedua saya meet awak kan ? :') hmm,kite jalan-2, tengok wayang,pegy makan-2 . hee , tapi awak jew yang makan . saya tak . awak-2 ? ingat tak saya ade bagi something kat awak kan ? hee , saya bagi awak beg sekolah kan wak ?kalau awak nak tao kan wak,saya kumpul duit saya dlam berape harituh sebab nak belikan present tok awak,mule-2 saya mmg tade duit sbenarnye nak belikan present tuh :( tapi,saya tak kesah saya simpan duit belanja saya . Mule-2 saya ingat nak belikan awak t-shirt jew sebab mmbe-2 saya cadang soh belikan tu tok bgi kat awak,tapi. . saya ade ingat sebelom tuh awak penah ckap ngan saya yang awak dah 2tahun pakai beg sekolah awak yang petak-2 tuh kan? hah , saya terus tukar idea nak belikan awak beg jew . Sehari sebelom nak meet awak tuh saya dah tatao nak crik kat mane sbb tak nak pegy jauh-2,malam tuh saya jumpe jgak akhirnye wak :) happy hati saya bile dah dpt beli present tok awak, awak janji kay,simpan present tu auw .hah,yang tarikh 16 haribulan tu plak kite meet tok bufday saya pulak,dekat TS.saya ingat lagy awak bgi kat saya satu kotak yg dibalut,awak bagi time dekat tempat game uw,mule-2 saya ingat ape yang awak nak bgi last-2 awak soh saye ambik.hah-2  satu lagy awak ade bgi button,dekat button uw ade gmbar saya & awak . lawa button tu wak . terima kasih :)
lepastuh,balik umah saya bukak present uw,awak bagi saya frem.teddy bear plak tuh ^^ comel sngat wak.then awak soh saya cuci gmbar yang kite ambk dekat TS uw letak kat frem uw,awak ingat tak ? hah,saya dah print gmbar tu tpi saya tak cuci . sory tau wak . saya letak kat frem tu . awak nak tengok gmbar tuh ? saya ade ambk gmbar tu auw . awak tngok nyh .gmbar button tu pon ade wak :')



P/S - Saya tak kan pernah lupekan diri awak,
         Saya akan sentiasa tunggu awak .
         Semua memori and kenangan awak & saya 
         Saya akan ingat sampai bile-2
         hingga akhir nafas saya . InsyaAllah . .