Tuesday 9 August 2011



Kata-kata manis & bermakna 

Tekadang kita perlu Melepaskan orang yang kita CINTAI kerana belum tentu lagi dye akan menjadi milik kita . Namun seandainya benar dia d'takdirkan untuk kita pasti Allah akan temukan jua dengan memberi rase yang lebih indah saat Akad d'lafazkan 


Created by : Sys Faten Najwa  ♥
                          
                    Thanks akak cos bagi ayat tu and bagi semangat dekat azie :')
                                         ILOVEYOU SYS FATEN   ♥






P/S-hmm,insyaAllah saya akan cube tok lupekan awak dalam diri saya
       sebab saya tak nak atas ape yang dah terjadi dekat saya,saya hilang  
       keyakinan diri saya dan awak pun dah ade kebahagian yang awak 
       inginkan bersama
      dengan orang yg awak sayang.
      awak hargai lah kasih sayang yg awak ade dan jagelah perhubungan
      awak dengan baik.
      saya mintak maaf sebab selama nyh saya masih mengharapkan
      awak 
      dalam diri saya saya doakan semoga keinginan awak
      dan perhungan awak berkekalan.InsyaAllah :')