Tuesday 9 August 2011

Sebab kenape terjadi :'( 
(disebalik kenangan)
 

-hmm,awak , awak penah tnye saya kenape. .?awak  tao sebab ape saya lain haritu,awak cakap saya layan awak "macam orang asing" :( . saya sedih wak bila awak cakap yang diri awak d'layan macam orang asing haritu,percaya lah wak,saya tak penah terniat dan terlintas nak buat awak macam tu,bile awak cakap yang saya layan awak sampai macam tu.saya rase saya nyh dah pura-2 dengan awak.awak tao ?saya tak penah anggap benda yang beruk dengan awak & perangsaka  buruk dengan awak,saya tak penah nak tipu awak,saya tak pernah langsong nak buat awak kecewa.hmm, mungkin haritu awak tak tao kenape saya lain mase tu,mungkin awak takkan faham kalau saya bagi tao dengan awak,and awak mungkin anggap ape yang saya nak bagitao perkara yang sebenar tu alasan bagi awak .Tapi, awak ade cakap dengan saya yang awak excited nak keluar dengan saya and jumpa dengan saya.yaa wak,saya tao sume tu sebab saya pun rasekan dan ingin benda yang sama jugak.dan awak cakap mungkin awak jew yang rase,saya tak rase benda tu.tapi kenapa wak ?kenapa awak seolah-olah rasekan yang saya takde perasaan macam tu sebenarnye.awak percaya lah,setiap kali kalau boleh saya nak sangat jumpa dengan awak,kalau boleh jgak saya nak bersama dengan awak tiap saat,tiap waktu,tiap detik sampai bila-2.saya sedih wak :( saya harap awak tak anggap saya macamtu,saya gembira sangat nak jumpe awak mase tu saya harap haritu hari kenangan terindah kita.hm,saya tak tao nak cakap macam mane lagi wak,awak tak bagi peluang tok saya bagitao perkara yang sebenar,awak terus buat keputusan nak putus dengan saya d'sebabkan awak rase kebelakangan tu awak tak bahagie dengan saya.awak saya sedih sangat wak,sepanjang haritu saya menangis tak terhenti,bile dekat sekolah , kawan-2 saya tanye saya.yang keluar hanye lah airmate jew wak.saya tatao nak buktikan ape lagy dengan awak yang saya ni terlalu sayang dengan awak,dan berharap yang terbaik tok kite.hmm , kenape wak? kenapa awak sanggup buat saya macam nie ? :'( awak sebenarnye memang tak sayangkan saya kew?kenape awak pergi tinggalkan saya?mane awak?saya menanti kepulangan awak tok bersama semula. . Maafkan Saya Awak :'(





  • Kalau 1 hari nanti awak menangis saya janji akan bautkan awak tersenyum
  • Kalau 1 hari nanti awak ade masalah saya janji akan bantu awak
  • Kalau 1 hari awak pergi saya redha dan mungkin tidak halang awak pergi
  • Kalau 1 hari nanti awak perlukan s'seorng tok denga cerita awak saya janji tok mendengannye
  • Kalau 1 hari nanti awak perluakan saya , saya janji menemani dan menanti diri awak .