Saturday 6 August 2011

 TINGGAL KENANGAN :'(
           

10.12.2010
-Tarikh sejarah saya dengan awak,d'situlah saat-2 yang indah dan manis bagi diri saya . Permulaan perhubungan kasih & cinta d'antara saya dengan awak.Awak telah mencuri hati saya untuk menjadi kan saya sebagai kekasih hati awak dan sebagai penyeri dalam hidup awak.Sehari selepas tarikh tersebut setelah saya berfikir,saya menerima permintaan awak tu kerana hati saya mula terasa yang awak lah orang yang boleh membuatkan keinginan saya untuk mendapatkan kasih sayang yang sempurna dan sejati,keikhlasan hati yang tulus dalam perhubungan.Awak telah menyatakan janji-2 awak kepada saya yang awak tak kan pernah tinggalkan saya walaupapepun yang terjadi .Ade satu haritu awak cakap dengan saya yang awak akan menjadi orang paling bahagie bile saya d'pertemukan untuk diri awak .Macam-2 awak cakap dengan saya,banyak perkara yang awak luahkan demi kasih,sayang & cinta awak dengan saya . Kata-2 awak tu saya simpan di dalam hati dan sanubari saya . Saya berharap agar kate-2 yang awak bagi kepada saya tu benar-2 datang dari hati dan perasaan awak sendiri untuk membuktikannye . . .


                                   


6/6/2010
-Pengakhiran sebuah perhubungan awak & saya, kenape wak ? kenapa? kata-2 awak sebelom nyh dan keinginan saya tak dapat d'balas dengan kegembiraan. . . yang hadir hnye lah kesedihan dan kekesalan . hmm kemane awak pergi.. ? awak , awak dengar tak nyh. .tolong lah wak. . .kembali lah. . .saya sayang kan awak kenape awak pergi. . .? awak tipu saya. . . awak pergi tinggalkan saya. . ape salah saya wak ?  saya benar2 harapkan kehadiran awak. . . saya rindu sngat-2 dengan awak. .awak percaye lah. .tiada yang lain d'hati saya selain diri awak. .saya rindu kan awak. . .saya rindu nak bermanje-2 dengan awak,nak mct-2 ngan awak,nak denga suare awak,nak bergurau-2 dengan awak. .saya rindu sangat-2 nak jumpe awak. . .awak boleh kan saya nak imbas kembali kisah tuh . boleh kan ? awak ingat kan benda-2 tuh . awak mesti ingat kan ? kan ? hmm , saya sayang awak. .terima kasih awak. . :')
tapi . . ? ye kew awak ingat ? mungkin kew awak nak imbas kembali kisah tuh ?hmm :'(

-hah , awak-2 . . awak ingat tak lagi time kite jumpe tuh,mase kite tengok wayang awak cubit pipi saya . awak kiss pipi saya . awak ingat tak ? eh , awak saya cakap dengan awak nyh ? awak. . . hmm :( kenape nyh wak. .jawab lah. .hah , pastuh time nak balik tuh , dalam KTM . mase saye nak keluar dari pintu tuh awak sempat lagy kan kiss pipi saya keluar jew dari pintu tuh saya rase nak menangis wak . hmm :) saya seronok sangat-2 . saya rase tuh lah hari paling indah yang saya tak kan lupekan sampai penamat hidup saya . terima kasih awak :')  
            
                               


-macam-2 saya ingat tentang kenagan kite.selain nyh banyak lagy kenangan yang saya  dah simpan semua tuh ade dalam diary SAYA & AWAK :') mungkin,satu hari nanti saya jumpe awak,klau ade jodoh kite kan awak.insyaAllah. . diary nyh saya bagi dekat awak . semua nyh tentang cerita sebenar yang sebelom nyh awak tatao tentang diri saya . perasaan saya,bnyak wak kisah yang terbuku d'hati saya selama nyh . ape yang awak ckp dengan saya ,mngkin awak anggap saya nyh tak serious dlam perhubungan . tapi saya ade sebab saya sendiri wak . sebelom nyh saya pon ade ckp ngan awak,bile awak tnye saya buat ape ? saya ckap saya buat diary . hmm , nyh lah diary yang saya maksod kan . diary nyh awak tak kan pham sebab tulisan cakar ayam -.- hee , .

P/S - Kasih dan sayang saya hanye untuk awak . 
         Saya sayang~~ awak 'F' . Saya harap awak hadir dalam diri
         saya kembali tok selamanye..InsyaAllah :')